kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Urządzanie domu. Jakie meble i akcesoria kupują Polacy?
2015/4/2 23:50:00

Wnętrze mieszkania czy domu bardzo wiele mówi o jego mieszkańcach - niczym lustro odbija naszą osobowość. Nic dziwnego, że chcemy otaczać się przedmiotami, które się nam podobają. Jakie zwyczaje zakupowe odnośnie urządzania domu mają Polacy, sprawdził Westwing Home & Living.

Aż 96% rodaków deklaruje, że urządzanie mieszkania lub domu, sprawia im przyjemność – tak pokazują wyniki badania Mój Dom przeprowadzonego przez Westwing Home & Living. W opinii 65% ankietowanych oferta firm związanych z wyposażeniem wnętrz jest bardzo szeroka, dzięki czemu z łatwością można znaleźć meble i dodatki dekoracyjne do domu, które odpowiadają indywidualnym oczekiwaniom.

Jak pokazują wyniki sondażu niemal połowa Polaków (46%) często kupuje rzeczy do wyposażenia domu pod wpływem impulsu. Taki sam procent ankietowanych deklaruje, że nie zdarzyło im się kupić przedmiotu, który nie pasowałby do wystroju ich mieszkania.

– Oferta rynkowa w branży wyposażenia wnętrz jest bardzo szeroka. Ponadto większość sklepów daje możliwość zwrotu towarów, a firmy prześcigają się w oferowaniu coraz korzystniejszych warunków zwrotu: wydłużenie czasu, w jakim można odesłać towar, koszty z tym związane – oferta wielu firm zawiera przesyłkę i zwrot gratis. To powoduje, że kupowanie – nawet przez internet – staje się bezpieczne. Dzięki temu Polacy decyzje o zakupie nowych produktów do domu podejmują coraz śmielej. Na przestrzeni lat zmieniło się także nasze spojrzenie design. Dostęp do światowych marek, szeroka i ogólnodostępna informacja na temat najnowszych trendów w branży home & living sprawiły, że Polacy zaczęli interesować się aranżacją wnętrz. Kupując meble czy dodatki dekoracyjne do domu nie kierują się już tylko własnym instynktem, ale również posiadaną wiedzą na temat światowego i rodzimego wzornictwa. To zaś przekłada się na ich zadowolenie z decyzji zakupowych – mówi Przemysław Kowalewski, założyciel i dyrektor generalny Westwing Polska.

Wyniki badania pokazują, że Polacy bardzo chętnie wybierają drobne dekoracje i produkty do wyposażenia wnętrz na prezent dla rodziny i przyjaciół – robi to 79% ankietowanych.

– Rzeczy do domu – klimatyczne dekoracje czy efektowne dodatki – to niemal zawsze trafiony prezent. Jeśli niewiele wiemy o osobie, którą chcemy obdarować, można wybrać coś neutralnego, jak filiżanki, świece zapachowe, ozdobne poduszki czy komplet kieliszków do wina. Jeśli zaś szukamy prezentu dla kogoś bliskiego, warto pomyśleć o wyjątkowej narzucie na łóżko, wpisującej się w styl danego wnętrza lub pięknym komplecie pościeli – dodaje Marta Suchodolska, Dyrektor ds. Stylu, Westwing Polska.



()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: dom, mieszkanie, urządzanie mieszkania, wnętrza


 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »